Skup nieruchomości Warszawa

Zastanawiasz się, jak szybko sprzedać mieszkanie w Warszawie i najlepiej przez internet? Czy może chodzi Ci o możliwie szybką sprzedaż mieszkania lub domu za gotówkę? Zobacz, co może zaoferować nasz skup nieruchomości w Warszawie. 

Formularz kontaktowy

skup nieruchomosci warszawa - skup mieszkan warszawa

Skup nieruchomości Warszawa

Warszawa to zdecydowanie największy rynek nieruchomości w Polsce. A dzięki temu także jedno z najbardziej atrakcyjnych miejsc do inwestowania dla naszego skupu nieruchomości Warszawa.

Bezpłatna i niezobowiązująca wycena nieruchomości Warszawa, to z całą pewnością jeden z naszych atutów – na szczęście, nasze biuro nieruchomości Warszawa ma zdecydowanie więcej zalet, którymi możesz być zainteresowany. A jeśli jesteś już zdecydowany i chcesz ofertę, to po prostu wypełnij poniższy formularz.

W kontekście polskiego rynku mieszkaniowego najczęściej mówi się o sześciu największych miastach – Katowicach, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Poznaniu i Olsztynie. Wspomniane metropolie rzeczywiście mają duże znaczenie, jeżeli chodzi o ogólną sprzedaż polskich mieszkań. Na ich terenie występuje też spore zainteresowanie związane ze skupem lokali. Właśnie dlatego takie frazy jak np. jak sprzedać mieszkanie w Warszawie i skup mieszkań za gotówkę Warszawa okazują się bardzo popularne w wyszukiwarce Google. Przekłada się to na liczbę osób z największych miast, które poprzez formularz kontaktowy na stronie KupujemyM.pl zgłaszają gotowość do sprzedaży swojego lokalu.

Ceny mieszkań są tu najwyższe w Polsce, ale nie bez powodu. Stolica co roku przyciąga setki tysięcy nowych osób. Większość z nich zostaje tu na długie lata, a nawet całe życie. Segment klientów jest tu bardzo zróżnicowany. Z jednej strony najlepsze uczelnie w kraju gwarantują napływ studentów. Z drugiej strony większość dużych firm ma tu swoje siedziby, dzięki czemu ludzie z całego kraju przyjeżdżają tu do pracy. W Warszawie mieszka także sporo cudzoziemców, zarówno studentów, jak i pracowników. Wszystkim tym osobom trzeba zapewnić godne warunki mieszkalne.

Nasz skup nieruchomości Warszawa widzi w tym potencjał do inwestowania w mieszkania i domy na wynajem. Skup mieszkań za gotówkę Warszawa prowadzi ciągły skup mieszkań, domów, działek, a także udziałów w nieruchomościach. Nie boimy się trudnych wyzwań, nieruchomości zadłużonych, czy mieszkań z lokatorem. Co najważniejsze, nasz skup nieruchomości Warszawa oferuje najwyższe ceny pośród wszystkich skupów działających na rynku. Dobrze znamy ten rynek i dysponujemy wystarczająco dużym kapitałem, aby kupować nieruchomości za gotówkę.

Jak szybko sprzedać mieszkanie w Warszawie?

Zastanawiasz się, gdzie szybko sprzedać mieszkanie w Warszawie? A czy wiesz, że możemy to zrobić nawet w 24 godziny? Poprzez skup nieruchomości KupujemyM.pl można zgłaszać oferty sprzedaży mieszkań z w Warszawie. Właśnie dlatego nie dziwią transakcje skupu lokali i domów położonych na terenie małych miast, miasteczek oraz wsi. Dla wielu właścicieli nieruchomości mieszkaniowych z takich miejscowości skup może stanowić jedyną szansę na szybkie pozbycie się niepotrzebnego lokum i pozyskanie pieniędzy. Trudno bowiem ukryć, że małe miasta i wsie położone daleko od metropolii raczej odstraszają potencjalnych nabywców mieszkań. Nasze doświadczenie potwierdza, że mieszkańcy mniejszych miejscowości również poszukują ofert skupu mieszkań. Można też zauważyć, że w Google pojawiają się wyszukiwania z takimi frazami jak np. „gdzie szybko sprzedać mieszkanie w Warszawie?”

Napisz do nas, a otrzymasz ofertę odkupu:

  • wycenimy wartość danej nieruchomości,
  • zapewniamy bezpieczeństwo transakcji,
  • podpiszemy umowę przedwstępną i wypłacimy od razu zadatek,
  • lub od razu odkupimy od Ciebie lokum.

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty skup nieruchomości Warszawa? Poniżej podamy 4 główne powody:

Najwyższa cena

Po pierwsze, pośród konkurencyjnych firm i osób działających w tym segmencie, nasz skup nieruchomości Warszawa oferuje klientom najwyższe ceny. Zdarzają się sytuacje, w których inne skupy deklarują płacenie 90-100% wartości rynkowej, a w rzeczywistości oferta jest zdecydowanie niższa. Często słyszymy od klientów, że nasza oferta jest najwyższa pośród wszystkich. Taki jest cel naszego działania – chcemy proponować najlepsze ceny dla naszych klientów.

Dobry kontakt

Współpracując z nami, masz gwarancję rzetelnego kontaktu. Nie owijamy w bawełnę i nie zwodzimy naszych klientów. Szybko reagujemy, pomagamy przy kompletowaniu dokumentów i z góry ustalamy warunki transakcji. Gdy coś obiecujemy, dotrzymujemy słowa. Zdajemy sobie sprawę z tego, że klientom zgłaszającym się do nas, zależy na szybkiej i sprawnej transakcji. Staramy się do każdego podchodzić z wyrozumiałością i empatią. Chcemy, aby każdy klient współpracujący z nami, czuł się dobrze obsłużony.

Szybkie działanie

Wyślij do nas e-mail lub formularz kontaktowy, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie kilku godzin. Ofertę cenową otrzymasz od nas jeszcze tego samego dnia. Wyjątkiem są skomplikowane transakcje, gdzie potrzebujemy więcej czasu na analizę, lecz wtedy informujemy o tym z góry. Na akt notarialny nie musisz przyjeżdżać do nas. Możemy podpisać go w każdym mieście w Polsce, także w wybranej przez Ciebie kancelarii notarialnej.

Natychmiastowa płatność

Nasz skup nieruchomości płaci gotówką. Co to oznacza? Dysponujemy środkami własnymi w formie na koncie bankowym, dzięki czemu płatność za nieruchomość, następuje natychmiastowo. Zazwyczaj jeszcze podczas wizyty w Kancelarii Notarialnej. Jest to najwygodniejszy i najbardziej pewny dla obu stron sposób płatności.

Co więcej, oprócz zwykłego skupu mieszkań i domów, możliwy jest także skup udziałów w nieruchomości (niezależnie od jej lokalizacji) oraz skup zadłużonych mieszkań z całej Polski. W przypadku każdej formy skupu, przebieg transakcji wygląda tak samo.

Błyskawiczna sprzedaż w 4 krokach dzięki KupujemyM.pl:

  • Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, podając podstawowe dane odnośnie nieruchomości.
  •  W ciągu kilku godzin otrzymasz od nas odpowiedź z propozycją ceny.
  • Określamy jakie dokumenty będą potrzebne do zawarcia aktu notarialnego.
  • Spotykamy się u notariusza na akt notarialny – może to być najpierw umowa przedwstępna lub od razu końcowa – w zależności od potrzeb. Przelew na konto lub gotówkę otrzymasz jeszcze przed wyjściem od notariusza.

skup nieruchomosci warszawa - skup mieszkan warszawa 2

Skup mieszkań Warszawa

Jeśli zamierzasz szybko sprzedać mieszkanie w Warszawie, nie chcąc tracić przy tym czasu i środków finansowych, to zwróć się do nas!
Dokonamy błyskawicznej wyceny i równie szybko sfinalizujemy transakcję. Swobodnie operujemy w dziedzinie prawa i dysponujemy szeroką wiedzą z zakresu działań związanych ze skupem mieszkań w Warszawie. W natłoku ogłoszeń o sprzedaży ciężko przebić się ze swoją ofertą. Do skupu mieszkań Warszawa możesz zwrócić się w nagłej potrzebie i cieszyć się uzyskaną gotówką w zaledwie kilka dni.
Nie musisz martwić się już o sprzedaż mieszkania w Warszawie, jeśli Twoje mieszkanie jest zadłużone lub w złym stanie technicznym. Chcąc uzyskać szybką wypłatę gotówki, nie ma konieczności przygotowywania mieszkania, remontu, ani innych czasochłonnych czynności. Nasz skup mieszkań  za gotówkę Warszawa umożliwia szybką realizację zakupu bez względu na rodzaj i stan nieruchomości.

Do kogo skierowana jest ta oferta?

Skup mieszkań Warszawa jest ofertą dla tych, którzy potrzebują na szybko gotówki. Szybka sprzedaż mieszkania w Warszawie nie jest łatwa. Znalezienie nabywcy na „już” może okazać się trudniejsze niż myślisz. Nasza firma gwarantuje błyskawiczny skup mieszkań za gotówkę Warszawa, z gwarancją rzetelnej wyceny i szybkiej realizacji zakupu.
Kontaktując się z nami można spieniężyć mieszkanie zadłużone lub obarczone innymi problemami. Doświadczenie i profesjonalne podejście do tematu umożliwia nam dopasowanie oferty sprzedaży mieszkania Warszawa niezależnie od jej stanu prawnego. Zwracając się do nas otrzymujesz szybkie działanie, jak również opiekę nad prawnymi aspektami sprzedaży i organizacją całej transakcji.

skup nieruchomosci warszawa - skup mieszkan warszawa 3

Skup mieszkań Warszawa, czyli szybkość i profesjonalizm

Ważne, żeby pamiętać o precyzyjnym określeniu własnych potrzeb, jak również o dostarczeniu niezbędnych informacji na temat sprzedawanego lokalu.
Myśląc: ”sprzedam mieszkanie w Warszawie” można mylnie sądzić, że stolica dysponuje chętnymi nabywcami, zdolnymi dokonać zapłaty w przeciągu kilku dni. Owszem, Warszawa ma potencjał w postaci wielu chętnych na kupno mieszkania, jednak jest to również niezwykle wymagający rynek. Odpowiedź na pytanie „jak szybko sprzedać mieszkanie w Warszawie”, może wcale nie być taka oczywista.
Jeśli masz problem z szybką sprzedażą mieszkania, to oferta naszego biura jest dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem. Twoje kłopoty skończą się w kilka dni, jeśli wybierzesz nasz skup mieszkań Warszawa. Nie musisz szukać daleko, wystarczy skorzystać z oferty naszej firmy, a sprzedaż mieszkania w Warszawie stanie się bardzo prostą sprawą. Monitorujemy na bieżąco cały rynek nieruchomości, prowadząc skup mieszkań  za gotówkę w Warszawie , dlatego jesteśmy przygotowani do szybkiego załatwiania spraw i wypłaty gotówki.
Oferujemy zakup natychmiastowy każdego lokalu. Nasze biuro nieruchomości Warszawa, a także skup domów, działek oraz starych kamienic gwarantuje, że sprzedaż mieszkania w Warszawie będzie prosta i szybka. Oferujemy doskonałą organizację i zapewniamy rzetelną obsługę, a Ty możesz w ciągu jednego dnia, cieszyć się ze sprzedaży i gotówki na koncie.

Współpracując z naszym skupem nieruchomości Warszawa i skupem mieszkań Warszawa możesz liczyć na najlepszą cenę, dobry i sympatyczny kontakt, a także ekspresowe działanie. Zapraszamy do sprawdzenia!

A jeśli mieszkasz za granicą i szukasz biura nieruchomości, ponieważ szukasz rozwiązania, jak szybko sprzedać mieszkanie w Warszawie, będąc za granicą, to nasza oferta może Cię bardzo zainteresować.

Skup nieruchomości KupujemyM.pl odkupi mieszkania w wielu miastach w Polsce.

Alternatywa dla biura nieruchomości Wrocław – skup nieruchomości we Wrocławiu.

Zamiast szukać biura nieruchomości w Łodzi, sprzedaj nam swoje mieszkanie, a my zapłacimy od ręki. Zobacz, jak działa nasz skup nieruchomości Łódź. Interesują nas także przeróżne lokale w Krakowie, tam także mamy filię: Skup nieruchomości Kraków.

Słyszałem o skupach nieruchomości i wydaje mi się, że odkupujecie mieszkania po bardzo niskich cenach. Czy to prawda?

Jeśli chodzi o naszą firmę KupujemyM.pl, nie jest to prawdą. Skup nieruchomości, który oferujemy, jest czymś nowym na naszym rynku, a co za tym idzie nie jest jeszcze szeroko rozpoznawalny. Nieruchomości kupujemy za około 90% wartości rynkowej, ale to właśnie dzięki tej delikatnej obniżce klient otrzymuje transakcje błyskawiczną i bardzo wygodną, jest to w stanie zaoszczędzić mu wiele czasu oraz nerwów. Większość naszych klientów stanowią osoby, które chcą szybko i bezproblemowo sprzedaż swoją nieruchomość, równie szybko otrzymując za nią zapłatę, lub takie które mają „trudną” nieruchomość do sprzedaży. Nasza firma zarejestrowana jest w Polsce, wszystkie informacje na jej temat umieszczamy na naszych stronach, a z klientami spotykamy się osobiście. Nasza praca polega na uczciwości i transparentności. Otwarcie mówimy, że jeśli ktoś ma czas i chęci na osobiste zajęcie się sprzedażą swojej nieruchomości, to bardzo prawdopodobne, że jest w stanie uzyskać lepszą cenę. Natomiast nasi klienci są świadomi, że wszelkie czynności z tym związane takie jak odbieranie telefonów, pokazywanie, negocjacje, są bardzo czasochłonne i nie zawsze przynoszą pożądane efekty. Nasi klienci często mówią, że nasza propozycja ceny była najwyższa, w porównaniu z firmami konkurencyjnymi oraz że nie spodziewali się tak szybkiej i wygodnej sprzedaży.

Co z wyceną nieruchomości? Czy jest to w pakiecie, czy trzeba dodatkowo zapłacić?

Oczywiście, że jest to w pakiecie. Wyceny naszej oferty zakupu nieruchomości robimy całkowicie zdalnie, dzięki podstawowym informacjom o nieruchomości oraz jej zdjęciom. Niezwykle rzadko zdarzają się sytuacje, w którym musimy osobiście obejrzeć lokal. Pewnie zastanawiasz się jak to możliwe? Mamy na swoim koncie już setki zrealizowanych transakcji i znamy rynek nieruchomości od podszewki. Posiadamy narzędzia technologiczne, które pomagają nam w dokonywaniu wyceny. Jeśli Twoja nieruchomość posiada skomplikowany stan prawny, jest zadłużona czy ma kredyt hipoteczny, to nasza wycena będzie obejmowała właśnie te elementy. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że jeśli potrzebujesz wyceny nieruchomości biegłego rzeczoznawcy, to nasz usługa nie spełni tych potrzeb, ale oczywiście możemy Ci pomóc znaleźć odpowiedniego rzeczoznawcę.

Czy wycena online na pewno będzie trafiona i uczciwa? Jak zrobić, żeby na tym nie stracić, a żeby wszyscy byli zadowoleni?

Nasze wyceny opierają się na czynnikach rynkowych danego regionu oraz sytuacji prawnej nieruchomości. Każda sprawa, którą się zajmujemy jest bardzo indywidualna, a my bierzemy pod uwagę szereg różnych okoliczności. Jesteśmy również otwarci na negocjacje, a Ty, drogi kliencie, zawsze możesz porównać naszą ofertę z innymi i podjąć najkorzystniejszą dla siebie decyzję. O to w tym właśnie chodzi – abyś dokonał jak najkorzystniejszego wyboru dla siebie.

Podobno inne firmy wyceniają nieruchomości na jedynie 50% ich wartości rynkowej. Czy to prawda?

Podobno tak. Sporo słyszeliśmy o takich firmach, ale na szczęście nie mamy z nimi nic wspólnego. Uważamy, że takie firmy nie będą miały szans przetrwania na obecnym rynku, ponieważ żyjemy w czasach dużo lepszego dostępu do informacji i konkurencji. Wszystko zależy także od statusu nieruchomości. Jeśli jest ona zadłużona, w księdze wieczystej jest wpisany komornik lub jakaś inna instytucja, to cena, jaką może zaoferować każda firma czy osoba prywatna będzie stosunkowo niższa od wartości rynkowej. Musisz mieć świadomość, że chcąc sprzedać nieruchomość zadłużoną, musisz liczyć się z koniecznością zmniejszenia kwoty, ponieważ taka transakcja powoduje dodatkowe wyzwania związane np. z doprowadzeniem do ładu księgi wieczystej i zakończenia wszelkich trwających postępowań. Oferty, które przedstawiamy klientom, wynoszą około 90% wartości nieruchomości. Czy to mało? Według nas nie.

Na czym opieracie swoją wycenę? Czy 90% to nie za mało?

W poprzednim punkcie wymieniliśmy potencjalne koszty w przypadku nieprzewidzianych okoliczności oraz przede wszystkim współpracy z agencją pośrednictwa. My nie jesteśmy pośrednikiem i kupujemy nieruchomości na tych samych zasadach, co osoby prywatne – czyli bezpośrednio. Ponosimy wszystkie koszty dotyczące sprzedaży, umów oraz obsługi prawnej. Przesuwają się na nas również koszty związane z wyremontowaniem nieruchomości oraz uregulowaniem stanu prawnego. Głównym zadaniem naszej firmy jest pomoc, odciążenie klienta oraz szybkie działanie. Wszystkie te czynności generują koszty, lecz ostatecznie i tak najbardziej kalkuluje się sprzedaż do naszego skupu, bo za stracony czas, nerwy i zaangażowanie nikt nie zwróci Ci pieniędzy. Gwarantujemy komfortowe zbycie nieruchomości, bez czekania, a pieniądze otrzymasz od ręki i to w swoim mieście. Jeśli potrzebujesz sprzedać mieszkanie zadłużone lub dom do remontu, to nasza oferta prawie od razu rozwiązuje Twoje problemy. Tak po prostu. Zdejmujemy z Ciebie kłopot, przejmując go na siebie i stąd ten dyskont cenowy o 10%. Czy to dużo w zamian za wynikające z tego korzyści? Na to pytanie już każdy musi odpowiedzieć sam, natomiast powiększające się z każdym miesiącem grono klientów pokazuje nam, że nasza usługa trafia w zapotrzebowania Polek i Polaków.

Czy pobieracie jakąś prowizję? Czy jest ona podobna do prowizji pośrednika?

Nie, nie pobieramy prowizji. Cena, którą Ci zaoferujemy jest ceną, którą finalnie otrzymasz za sprzedaż swojej nieruchomości. Bardzo różnimy się od usług pośrednictwa nieruchomości, dlatego ciężko te dwie rzeczy porównywać. Pośrednik nieruchomości nie da Ci gwarancji zrealizowania transakcji oraz tego czy potrwa to kilka tygodni czy miesięcy. A co najistotniejsze nie wiesz, w jakiej cenie finalnie będziesz musiał/a sprzedać nieruchomość i nierzadko okazuje się, że klienci próbują bezskutecznie sprzedać mieszkanie z pośrednikiem, a finalnie podchodzą do transakcji z nami. Pytanie czy warto tracić czas, czy lepiej od razu zdecydować się na pewną i bezproblemową sprzedaż w kilka dni? To zależy od tego co jest dla Ciebie ważne i ile czasu chcesz poświęcić na sprzedaż. Umowa z biurem pośrednictwa może zawierać zapisy, które nie będą dla Ciebie korzystne i na przykład nie będziesz mógł zerwać umowy przez rok, jeśli współpraca nie będzie Cię satysfakcjonowała. Wtedy musisz pokryć dodatkowe wydatki, za nieużywaną nieruchomość. Bierz również pod uwagę, że przez cały okres sprzedaży, należy ponosić opłaty bieżące za nieruchomość, co należy wziąć pod uwagę, myśląc o korzyściach i wadach takiego rozwiązania.

Oceń stronę

[Wszystkie: 2 Średnia: 5]

Co dalej, jeśli prześlę wszystkie dane i zdjęcia nieruchomości? Czy muszę się wybrać do siedziby firmy w Warszawie?

Na początku chcielibyśmy zapewnić, że nie musisz nigdzie przyjeżdżać. Położenie siedziby naszej firmy, nie ma najmniejszego znaczenia dla klientów. Powstaliśmy po to, aby dać możliwość ludziom w całej Polsce na szybką i niemal całkowicie zdalną sprzedaż mieszkania. Jeśli dana nieruchomość nie ma większych problemów prawnych, to jesteśmy w stanie 90% formalności załatwić przez internet, rozmowy telefoniczne czy wymianę maili. Począwszy od darmowej wyceny, po oglądanie zdjęć lokalu i analizę stanu prawnego. Gdyby zaszła taka konieczność pomożemy także w przygotowaniu i wysyłce niezbędnych dokumentów, aby w jak największym stopniu odciążyć Cię od zaangażowania w sprzedaż.

Ile razy muszę przyjechać, aby podpisać umowę? Mieszkam na drugim końcu kraju i nie chciałabym cały czas jeździć w tą i z powrotem.

Specjalizujemy się w takich sprawach i mamy na to rozwiązania. Każdy przypadek jest inny więc trudno to ocenić bez poznania szczegółów, ale możliwe jest nawet to, że nie będziesz musiał/a przyjeżdżać ani razu, jeśli np. do zebrania dokumentów przekażesz nam pełnomocnictwo, a ktoś Tobie zaufany przekaże nam klucze. Jeden z takich przypadków opisuje w naszej serii “Pamiętniki z transakcji”, w ramach którego przedstawiamy różne sytuacje naszych klientów.

Oceń stronę

[Wszystkie: 2 Średnia: 5]

Dlaczego warto z Wami współpracować i właśnie Wam sprzedaż mieszkanie lub dom?

Nasz zespół to doświadczeni ludzie, którzy pracują z nami na rynku nieruchomości od około 10 lat. Wiemy, jakie potrzeby mają nasi klienci i dostarczamy im usługę bardzo szybkiej sprzedaży nieruchomości w korzystnej cenie i minimalnym zaangażowaniu z ich strony. Staramy się wnieść nową jakość na rynku obrotu nieruchomościami, ponieważ jak już coś robimy, to tylko najlepiej, jak to możliwe. Tak powstała marka KupujemyM.pl, w której najważniejszy jest klient. Staramy się pomóc i udaje się to nam, szczególnie w sytuacjach z pozoru beznadziejnych, ponieważ szanujemy to, czego potrzebujesz. Na naszym blogu znajdziesz wpisy z serii „Pamiętniki z transakcji”, dzięki którym zobaczysz, w jakich sytuacjach się sprawdzamy i czego możesz z naszej strony oczekiwać. Staramy się, abyś zgłaszając się do nas otrzymał/a ofertę z wyceną w ciągu zaledwie kilku godzin. Chętnie dojedziemy do miejsca Twojego zamieszkania nawet jeśli nieruchomość, którą chcesz sprzedać, znajduje się w innym mieście. Wszelkie formalności zorganizujemy za Ciebie. Wysoka jakość obsługi klienta jest u nas na pierwszym miejscu, ponieważ jedynie dzięki temu się rozwijamy i zyskujemy grono zadowolonych klientów, a co za tym idzie poleceń z ich strony.

Czy transakcja z Wami jest bezpieczna? Jaką mam na to gwarancję?

Jednym z działań, które podjęliśmy, aby dać naszym klientom pełne poczucie bezpieczeństwa, jest prawo wyboru kancelarii, w której sporządzony zostanie akt notarialny. Pomimo tego, że w Polsce przyjęło się, że to kupujący wybiera notariusza, ponieważ pokrywa jego koszty, to my pozwalamy, aby klient sprzedający nie miał żadnych obaw i mógł wybrać swojego, zaufanego notariusza. Za transakcje kupna-sprzedaży nieruchomości odpowiedzialni są notariusze i to daje gwarancje bezpieczeństwa obu stronom. Oprócz tego, jeśli będziesz miał/a obiekcje i chcesz zobaczyć jakieś dokumenty potwierdzające te setki transakcji, o których piszemy, możemy udostępnić Ci do wglądu dziesiątki aktów notarialnych, których przybywa z każdym miesiącem, z każdą udaną transakcjom i każdym zadowolonym klientem. Oprócz tego na naszej stronie znajdziesz nasze dane oraz dane firmy. Wszystkie umowy podpisujemy przy notariuszu, a pieniądze mogą być wypłacone od razu w kancelarii i otrzymasz je w ciągu zaledwie kilku minut, ponieważ dysonujemy własnymi środkami pieniężnymi i możemy dokonać przelewu natychmiastowego. Dopóki pieniądze nie zostaną zaksięgowane na Twoim koncie, to notariusz nie wyda nam dokumentów. Zarówno na naszej stronie jak i stronach na temat skupu nieruchomości znajdziesz również dużo pozytywnych opinii o naszej firmie.

Gdzie znajdę opinie o KupujemyM.pl?

Nasi klienci wystawiają nam regularnie dobre opinie, a my staramy się je sukcesywnie publikować w kanałach komunikacji. Mam też stworzoną stronę internetową z niektórymi opiniami, aby nasi klienci mogli szybko znaleźć opinie o KupujemyM.pl. Znajdziesz ją tu:

Opinie o KupujemyM.pl

Czy macie jeszcze jakieś inne usługi?

Koniecznie zajrzyj na naszego bloga i przeczytaj serię wpisów: „Pamiętniki z transakcji”. Znajdziesz tam opowieści w jaki sposób pomagamy się uporać naszym klientom z problemami związanymi ze sprzedażą mieszkania. Już podczas pierwszego kontaktu powinieneś przesłać nam wszystkie informacje, a jeśli masz jakiś kłopot lub borykasz się z członkami rodziny, chcesz sprzedać zadłużone mieszkanie lub dom do remontu, to jesteśmy otwarci na wszelkie okoliczności. Niezależnie od tego czy najzwyczajniej w świecie chcesz sprawnie sprzedać swoją nieruchomość z najróżniejszych powodów, czy może jesteś „pod ścianą” i masz długi, a szukasz możliwości szybkiego zbycia lokalu, żeby zorganizować gotówkę – my to naprawdę rozumiemy. Chętnie podpowiemy, jakie dokumenty musisz zebrać, a jeśli dasz nam upoważnienie, możemy to zorganizować za Ciebie.

Oceń stronę

[Wszystkie: 2 Średnia: 5]

Jak wygląda cały proces sprzedaży nieruchomości Waszej firmie?

Jeśli zdecydujesz się wejść z nami we współpracę, a Twoja nieruchomość ma uregulowany stan prawny oraz jeśli masz wszystkie dokumenty, to możemy umówić się na spotkanie u notariusza w miejscu Twojego zamieszkania praktycznie z dnia na dzień. Nasza usługa to szybki skup nieruchomości, a obszarem działania jest cały kraj. Skupu zwykle dokonujemy od 24 godzin do tygodnia, w zależności od tego, jakie dokumenty trzeba zgromadzić. Pozwól nam jeszcze rzucić okiem na stan faktyczny mieszkania lub domu i możemy podpisywać umowę. Jeśli będzie problem w dokumentacji albo ze zgromadzeniem wszystkich zaświadczeń i druków, to możemy Ci w tym pomóc i poczekamy aż wszystko będzie gotowe.  Częstym wariantem wybieranym przez naszych klientów jest w tym wypadku podpisanie najpierw umowy przedwstępnej z zadatkiem i odpowiednim terminem zawarcia aktu notarialnego. To daje Ci poczucie bezpieczeństwa i dzięki temu masz pewność, że transakcja z nami na pewno dojdzie do skutku.

Każda sytuacja jest indywidualna. Opisaliśmy jak mniej więcej wyglądają transakcje z nami, ale jeśli potrzebujesz dowiedzieć się więcej, to po prostu do nas zadzwoń lub napisz e-mail. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i na podstawie rozmowy możemy od razu określić wstępną procedurę działania.

Ile czasu zajmie mi sprzedaż mieszkania do KupujemyM.pl

Zdarzają nam się sytuacje, że jest to możliwe z dnia na dzień. Wycenę dostaniesz po zaledwie kilku godzinach, a jeśli chodzi o finalizację, to wiele zależy od sytuacji prawnej lokalu i czy posiadasz dokumenty potrzebne do sprzedaży. Jeśli chcesz dostać konkretną informację na ten temat, wystarczy, że się z nami skontaktujesz i bez problemu oszacujemy, w jakim czasie możemy zrealizować transakcje i wspólnie zdecydujemy, czy może warto najpierw podpisać umowę przedwstępną.

Czego potrzebuje do transakcji? Jakie dokumenty muszę posiadać?

Do zawarcia umowy przedwstępnej zazwyczaj wystarczy jedynie akt notarialny nabycia lub numer księgi wieczystej, jeśli widniejesz tam jako właściciel. Jeśli chodzi o dokumenty do sporządzenia aktu końcowego u notariusza, to każda sytucja musi być traktowana indywidualnie i w zależności od stanu prawnego, różne dokumenty mogą być wymagane przez kancelarię notarialną. Poniższe trzy dokumenty są jednak niezbędne w każdym przypadku:

  1. podstawa nabycia, czyli najczęściej akt notarialny
  2. zaświadczenie ze spółdzielni/wspólnoty
  3. zaświadczenie o braku osób zameldowanych
Czy muszę jakoś się przygotować przed podpisaniem umowy?

Nie ma takiej potrzeby. Jeśli natomiast pojawią się jeszcze jakieś pytania z Twojej strony, to pozostajemy do Twojej dyspozycji. Możemy przesłać wcześniej pakiet dokumentów, abyś miał czas się z nimi zapoznać, a do sprzedaży korzystamy ze zwykłego wzoru umowy kupna-sprzedaży, która nie ma żadnych haczyków. Kupujemy zupełnie tak, jakby nieruchomość kupował od Ciebie sąsiad. My to robimy po prostu szybko i płacimy od razu.

Jak wygląda umowa kupna-sprzedaży? Czy będę mogła zobaczyć ją wcześniej?

Tak jak opisywaliśmy powyżej, to Ty możesz wybrać kancelarię notarialną i w ramach tego możesz przekazać notariuszowi, aby projekt takiej umowy wysłał Ci z wyprzedzeniem. Akty notarialne potrafią się różnić między sobą i niektórzy notariusze sporządzają bardzo wnikliwie i szczegółowo opisaną umowę na kilkanaście stron, a u innych zajmuje to zaledwie kilka stron. Najistotniejszym jej elementami jest cena sprzedaży oraz termin zapłaty i wydania lokalu.

Jak szybko otrzymam pieniądze ze sprzedaży?

Od razu przy podpisaniu umowy, jeszcze u notariusza. Preferujemy płatność na rachunek bankowy, ponieważ w dzisiejszych czasach przy transakcjach o tej wartości jest to norma i rzadko zdarzają się płatności kilkuset tysięcy złotych w formie gotówki. Oczywiście jesteśmy elastyczni, zwłaszcza w kontekście zapłaty zadatku i może to być także płatność gotówkowa. Przelewów dokonujemy z naszego konta bankowego i jeśli masz takie życzenie, możemy zrealizować przelew natychmiastowy, który dotrze na Twoje konto jeszcze w trakcie wizyty u notariusza. Jeśli masz takie życzenie, to możemy także wpłacić tę sumę na depozyt notarialny, a to notariusz przeleje środki na Twoje konto.

Oceń stronę

[Wszystkie: 2 Średnia: 5]

Otrzymałem mieszkanie w spadku po babci, ale formalności mnie przerastają, nie mam na nie siły. Czy możecie mi jakoś pomóc?

Nie ma najmniejszego problemu. Skontaktuj się z nami, opisz sytuację, zorganizujemy upoważnienia i z ogromną przyjemnością pomożemy. Pomożemy Ci również w opróżnieniu mieszkania oraz załatwieniu innych spraw. Musisz się jedynie z nami skontaktować, a my zobaczymy co da się zrobić. Mamy na swoim koncie mnóstwo podobnych sytuacji i rozumiemy oraz staramy się wspierać naszych klientów w tych trudnych sytuacjach poprzez pomoc z załatwieniem wszystkich niezbędnych formalności, aby chociaż ten problem mógł spaść im z głowy.

Mieszkam za granicą i właśnie otrzymałem mieszkanie w spadku po rodzicach. Czy jest sposób na to, bym sprzedał szybko nieruchomość, bez konieczności ciągłych przyjazdów?

Jeśli szukasz sposobu na to, jak szybko sprzedać mieszkanie lub dom, jeśli mieszkasz za granicą, to trafiłeś w dobre miejsce. Osoby z zagranicy to stałe grono naszych klientów i mamy już spore doświadczenie w transakcjach z osobami z innych krajów UE, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, czy nawet Australii. Kupujemy takie nieruchomości i cieszymy się za każdym razem, zdejmując problem z ramion naszych klientów. Jeśli nieruchomość nie ma problemów prawnych, możemy bardzo szybko i na prostych zasadach odkupić ją bez konieczności Twoich ciągłych przyjazdów. Może się okazać, że nawet nie będzie potrzebna Twoja wizyta w kraju, a jeśli już będzie to niezbędne, to z pewnością załatwimy to w ciągu 1 przyjazdu.

Czy możemy się rozliczyć na konto zagraniczne? Czy przeliczycie pieniądze na inne waluty?

Tak, istnieje również taka możliwość. Tak samo czasami nasi klienci mają np. kredyt we franku i wtedy naszym zadaniem jest spłata obciążenia w tej walucie. Nie stanowi to dla nas problemu i regularnie pomagamy osobom zamieszkałym za granicą naszego kraju.

Czy kupujecie nieruchomości, które nie mają księgi wieczystej lub nie jestem w niej ujawniony?

Tak, jak najbardziej, nie stanowi to dla nas problemu. Kupujemy zarówno mieszkania, jak i domy bez wyodrębnionej księgi wieczystej. Zdarza się, że stan nie jest zaktualizowany i często nie ma konieczności aktualizacji, aby móc zawrzeć z nami transakcje. Wielu klientom wydaje się, że jeśli np. odziedziczyli mieszkanie, to aby móc je sprzedać, muszą najpierw wyprostować zapisy w księdze wieczystej, ale podczas zawierania transakcji z nami nie musisz tego robić – weźmiemy tę kwestię na siebie i kupimy od Ciebie nieruchomość, zanim stan w KW się zaktualizuje. Oczywiście każda sytuacja jest indywidualna, więc musisz się z nami po prostu skontaktować. Wypełnij nasz formularz kontaktowy i poczekaj na odpowiedź, a jeśli zależy Ci na czasie, to zadzwoń do nas.

Oceń stronę

[Wszystkie: 2 Średnia: 5]

A co jeśli mieszkanie jest zadłużone? Też takie kupujecie?

Tak, kupujemy także zadłużone nieruchomości i mamy duże doświadczenie w tego typu transakcjach. Nie stanowi dla nas problemu zadłużenie w spółdzielni, banku, czy innych firmach, a także w stosunku do urzędów, z pewnością pomożemy Ci wyjść z tego obronną ręką – szybko, sprawnie i bez zbędnych emocji. Każdy przypadek jest inny, więc zaczniemy od zbadania dokumentów, które wskazują na stan prawny nieruchomości. W razie konieczności i spraw najbardziej skomplikowanych współpracujemy także z wyspecjalizowanymi prawnikami.

Nieruchomość z komornikiem. Czy takie też można sprzedać?

Tak. Tak jak wyżej napisaliśmy, KupujemyM.pl kupuje także nieruchomości z zadłużeniem i zajęciem komorniczym. W takich transakcjach również mamy bardzo duże doświadczenie. Transakcje te bywają skomplikowane, więc jeśli szukasz rozwiązania, zanim komornik przejmie część Twojej nieruchomości, to sugerujemy szybki kontakt z nami. Jesteśmy w stanie zapłacić szybko i od ręki za kupno nieruchomości, możemy dokonać transakcji w ciągu kilku dni jeśli tylko masz wszystkie dokumenty. Takie rozwiązanie pomogło wielu naszym klientom, a najbardziej takim osobom, które nie miały gdzie się przeprowadzić, a potrzebowały gotówki. Czasami podpisujemy umowę przedwstępną, wypłacamy zadatek, który pokrywa długi. W kolejnym etapie klient szuka sobie lokalu zastępczego, a po jego znalezieniu podpisujemy umowę właściwą, a wypłacone pieniądze idą na nowy lokal. Niezbędne będzie na pewno aktualne zaświadczenie od komornika o wartości zadłużenia wraz z danymi do wpłaty.

Czy jeśli mam długi, transakcja może przebiec tak, żeby pieniędzy nie przejął komornik?

Przede wszystkim działamy zgodnie z prawem mamy na celu zarówno zaspokojenie Twoich potrzeb, jak i w tym przypadku zaległości u wierzycieli. Tego typu transakcje w większości rozliczane są po części na rachunek wierzyciela, a po części na Twój. Każda sytuacja natomiast jest indywidualna i trudno o nich pisać ogólnie. Jeśli masz problemy, nie wiesz, jak rozwiązać swój kłopot – napisz do nas. Na pewno pomożemy, a jeśli z jakiś przyczyn nie będziemy mogli, to przynajmniej podpowiemy Ci, co możesz zrobić w swojej sytuacji. Jeśli mieszkanie nie ma zajęcia, otrzymasz pieniądze wprost na swoje konto lub w gotówce.

Oceń stronę

[Wszystkie: 2 Średnia: 5]

Pozostałe usługi

Skup nieruchomości

Kupujemy głównie mieszkania i domy, najczęściej w stanie do remontu – nie korzystamy z kredytów bankowych, zawsze płacimy natychmiast po sprzedaży. Nie boimy się skomplikowanych sytuacji prawnych. Bierzemy pod uwagę zarówno duże miasta, jak i małe miejscowości.

Więcej informacji

Skup udziałów w nieruchomości

Jesteś właścicielem tylko części nieruchomości stanowiącej odrębną własność? Nie możesz porozumieć się z pozostałymi współwłaścicielami? Dla nas to nie stanowi problemu, kupimy Twoje udziały w nieruchomości i pomożemy szybko uwolnić się od problemu.

Więcej informacji

Oceń stronę
[Wszystkie: 2 Średnia: 5]